Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Dodane przez użytkownika, który skasował konto

Opis:

Przed obejrzeniem filmiku wybierz kolor ludzika, który według Ciebie wygra. Czeka na nich duża porcja pułapek więc dobrze się zastanów.

Tagi:

Podobne filmiki:

Straszny labirynt

Straszny labirynt

Obejrzeń: 49487

Ocena: 4.17 (17)

Kategoria: Śmieszne

Nowa wodna dyscyplina

Nowa wodna dyscyplina

Obejrzeń: 2369

Ocena: 5 (4)

Kategoria: Sport

Jaszczurka vs kot

Jaszczurka vs kot

Obejrzeń: 4725

Ocena: 3.88 (9)

Kategoria: Zwierzęta

Wasted w prawdziwym życiu

Wasted w prawdziwym życiu

Obejrzeń: 1901

Ocena: 3.69 (23)

Kategoria: Śmieszne

Parkour

Parkour

Obejrzeń: 4187

Ocena: 4.45 (11)

Kategoria: Ekstremalne

Y-clan

Y-clan

Obejrzeń: 3799

Ocena: 4.81 (11)

Kategoria: Ekstremalne

Oceń filmik:

Obejrzeń: 8772Ulubiony: 26

Dodaj komentarz

odśwież komentarze

Avatar deleted-91181

Konto usunięte30 października 2010, 19:14

obstawialem na czarnego bo mój ulubiony kolor

Avatar DjLuuz

DjLuuz4 lipca 2010, 22:24

obstawialem czerwien ale przynajmiej drugie zajol przez ruzowego

Avatar scylla9

scylla92 lipca 2010, 16:45

fajne 9/10

Avatar misiek2906

misiek290612 stycznia 2010, 19:51

rozowy wygral

Avatar deleted-67357

Konto usunięte25 listopada 2009, 14:38

labirynt simieredzi

Avatar deleted-30348

Konto usunięte20 lipca 2009, 14:51

Na flashu to zrobili

Avatar jakub34

jakub3424 czerwca 2009, 13:10

5/5 W jakim to programie jest zrobione?

Avatar Piegus11

Piegus11 (Kuba)8 czerwca 2009, 21:12

ja liczyłem na czarnego

Avatar marcinbedolek

marcinbedolek3 czerwca 2009, 18:54

stawiam na różowego.

Avatar kara96

kara96 (Farbcia xD)2 czerwca 2009, 21:49

czerowny .. moj ulubiony kolor ..ale mial II miejsce

Avatar mareckii15_16

mareckii15_16 (Marek)27 kwietnia 2009, 18:36

heh ja na czarnego :D

Avatar BaalTyon

BaalTyon (Kamil)27 kwietnia 2009, 18:01

Mój faworyt-czarny zajął przyzwoite trzecie miejsce.

Avatar Pyszczu

Pyszczu27 kwietnia 2009, 17:41

heh obstawiłem czarnego

Avatar Martex

Martex (Marta)26 kwietnia 2009, 19:00

eee, obstawiałam zielonego to mój ulu kolor...
a wszyscy oglądają film, a potem "intuicja podpowiadała weź różowy" zal myslicie ze wierzymy w te bzdety?
5/5 i do ulu

Avatar YukiJaponka

YukiJaponka26 kwietnia 2009, 11:54

Ech dziecko Tony... To są minuty, a nie sekundy...idź kup leki na nerwicę bo widzę, że często się wściekasz

Avatar ziomuss

ziomuss (Bartas)26 kwietnia 2009, 11:10

właśnie, jak nie znasz matmy to nie gadaj tony czopie

Avatar matrix0123456789

matrix0123456789 (Mateusz)26 kwietnia 2009, 08:52

Tony, 2 minuty.

Avatar JanMistrz

JanMistrz (Jan)25 kwietnia 2009, 23:43

to oczywiste ze ostatni wygra

Avatar Tony2910

Tony2910 (Łukasz)25 kwietnia 2009, 21:47

brawo YukiJaponka myslisz ze tego nikt nie zauwazy napisałaś ze wygra rózowy a 2 sek potem napisalas ze wygrał czyli obejrzalas wiedzialas ze on wygra i napisalas te bzdety

Avatar YukiJaponka

YukiJaponka25 kwietnia 2009, 20:47

Lol wygrał, HURA! XD A obstawiłam na niego tylko 50 zł:( mogłam więcej ;>

Avatar YukiJaponka

YukiJaponka25 kwietnia 2009, 20:45

dobra obstawiam różowego, bo lubię ten kolor, zobaczymy co wyjdzie

Avatar louispl

louispl (Jakub)25 kwietnia 2009, 20:03

na początku coś mi mówiło ,,weź różowe" ale wziąłem zielonego:(

Avatar SerScull

SerScull25 kwietnia 2009, 17:41

Prawie... Obstawiałem czerwonego.

Ale filmik i tak jest słaby.

Avatar ziomuss

ziomuss (Bartas)25 kwietnia 2009, 16:09

Kopiko nie znam dobrze tytułu ale wykonawca nazywa sie "Flogging Moly"

Avatar Wojteeek

Wojteeek25 kwietnia 2009, 15:49

5/5 niebieski :/

Avatar wilczurka

wilczurka (Asia)25 kwietnia 2009, 15:35

glosowalam na zielonego umarl tak jak ja sie zawsze balam :P ale tak szczcerze mowiac spodziwalam sie, ze przejdzie rozowy by byn na koncu.

Avatar Oskarix

Oskarix25 kwietnia 2009, 15:14

yes, yes,

Avatar mati90

mati90 (mateusz)25 kwietnia 2009, 14:21

yes!tak!

Avatar mati90

mati90 (mateusz)25 kwietnia 2009, 14:20

strzelam na różowego bo jest ostatni zobacze czy wygrałem

Avatar deleted-36337

Konto usunięte25 kwietnia 2009, 12:36

Liczyłem na czerwonego
nie wiecie jak nazywa sie ta piosenka?

Avatar Mnich1

Mnich125 kwietnia 2009, 12:26

niebieskiego zal ...

Avatar deleted-46082

Konto usunięte25 kwietnia 2009, 12:09

ja (szczerze) stawiałem na rózowego bo on byl na koncu i wiedzial potem co moze sie stac :) 5/5

Avatar kici_miau96

kici_miau96 (Weronika)25 kwietnia 2009, 11:08

stawiałam na niebieskiego...ale cóż :) 5/5

Avatar Pikson

Pikson (Imię)25 kwietnia 2009, 10:44

lubię takie filmiki :D myślałem że czarny wygra bo ostatni był na początku xd 5/5

Avatar kazikee

kazikee (Karol)25 kwietnia 2009, 10:18

Zielony...:/

Avatar ronaldo04

ronaldo04 (Michał)25 kwietnia 2009, 09:28

posłuchałem swojego instynktu i wybrałem różowego dzięki temu wygrałem;)

Avatar zwirko

zwirko (Damian)25 kwietnia 2009, 08:22

kurde, wziąłem czarnego:D ale daleko zaszedł, a i śmierć taka chyba bezbolesna:D

Avatar will2008

will200825 kwietnia 2009, 07:57

Yeah ! Różowy przeżył ;D

Avatar grzesiek999

grzesiek999 (Grzegorz)25 kwietnia 2009, 07:55

jest wygal tan co wybralem czyli rużowy

Prosimy o zgłoszenie z opisem problemu i ewentualne dołączenie screena ilustrującego problem.

opisz problem

Wyślij zgłoszenie